- Деталі
- Категорія: Рекомендуємо
Всесвітній тиждень медіграмотності в самому розпалі!
Тому саме зараз варто нагадати про основні правила медіаграмотності. Як вберегти себе в ці непрості часи не тільки фізично, а й інформаційно.
- Деталі
- Категорія: Рекомендуємо
Не знаете чем занять себя в воскресный вечер?
Тогда ловите Топ книг для рекламиста
- Деталі
- Категорія: Рекомендуємо
Яким має бути лонгрід, щоби він набрав більше переглядів та поширень у мережі? Як продовжити життя лонгрідів після публікації? Американський інститут преси (American Press Institute) опублікував дослідження про те, які мультимедійні елементи найкраще залучають читачів та як краще організувати промокампанію лонгрідів.
Лонгріди — тип матеріалів, що вимагає значних ресурсів, часу і зусиль із боку репортерів і фінансових інвестицій від самої редакції. До того ж потенційна аудиторія лонгрідів сама по собі обмежена, йдеться в дослідженні Американського інституту преси.
- Деталі
- Категорія: Рекомендуємо
Гонку лідерів часто вважають спринтом, у якому переможці керуються класичною формулою «швидше, вище, сильніше». Насправді ж особиста ефективність і планомірне досягнення цілей набагато більше нагадують марафон, де ключова ідея ─ максимальна оптимізація особистих ресурсів: завдань, часу, оточення і навіть ─ думок. Решту накриває хвилею невпинного інформаційного шуму, постійним стресом і, нарешті, неминучою хворобою хронічних «спринтерів» ─ емоційним вигоранням. Загнавши себе в кут, управлінці все частіше сходять з дистанції, їдучи практикувати дауншифтінг в країни південно-східної Азії.
Сторінка 1 із 2