Як привабити читачів до лонгрідів? (Дослідження Американського інституту преси)

Яким має бути лонгрід, щоби він набрав більше переглядів та поширень у мережі? Як продовжити життя лонгрідів після публікації? Американський інститут преси (American Press Institute) опублікував дослідження про те, які мультимедійні елементи найкраще залучають читачів та як краще організувати промокампанію лонгрідів.
glasses1583164 960 720 18613

Лонгріди — тип матеріалів, що вимагає значних ресурсів, часу і зусиль із боку репортерів і фінансових інвестицій від самої редакції. До того ж потенційна аудиторія лонгрідів сама по собі обмежена, йдеться в дослідженні Американського інституту преси.

Топ-5 стратегій особистої ефективності

Гонку лідерів часто вважають спринтом, у якому переможці керуються класичною формулою «швидше, вище, сильніше». Насправді ж особиста ефективність і планомірне досягнення цілей набагато більше нагадують марафон, де ключова ідея ─ максимальна оптимізація особистих ресурсів: завдань, часу, оточення і навіть ─ думок. Решту накриває хвилею невпинного інформаційного шуму, постійним стресом і, нарешті, неминучою хворобою хронічних «спринтерів» ─ емоційним вигоранням. Загнавши себе в кут, управлінці все частіше сходять з дистанції, їдучи практикувати дауншифтінг в країни південно-східної Азії.