- Деталі
- Категорія: Рекомендуємо
Всесвітній тиждень медіграмотності в самому розпалі!
Тому саме зараз варто нагадати про основні правила медіаграмотності. Як вберегти себе в ці непрості часи не тільки фізично, а й інформаційно.
- Деталі
- Категорія: Рекомендуємо
Не знаете чем занять себя в воскресный вечер?
Тогда ловите Топ книг для рекламиста
- Деталі
- Категорія: Рекомендуємо
Яким має бути лонгрід, щоби він набрав більше переглядів та поширень у мережі? Як продовжити життя лонгрідів після публікації? Американський інститут преси (American Press Institute) опублікував дослідження про те, які мультимедійні елементи найкраще залучають читачів та як краще організувати промокампанію лонгрідів.
![glasses1583164 960 720 18613](/images/glasses1583164_960_720_18613.jpg)
Лонгріди — тип матеріалів, що вимагає значних ресурсів, часу і зусиль із боку репортерів і фінансових інвестицій від самої редакції. До того ж потенційна аудиторія лонгрідів сама по собі обмежена, йдеться в дослідженні Американського інституту преси.
- Деталі
- Категорія: Рекомендуємо
![](/images/48_in.jpg)
Сторінка 1 із 2