Абітурієнту

корисна інформація

Ми хочемо дати вам не тільки освіту,

ми хочемо дати Вам життя.”

Запитання та відповіді

Відповіді на запитання,які нам найчастіше ставлять потенційні вступники:

 

Чи є у вас бюджетні місця?

Бюджетні місця є. Проте їх кількість та наявність на 2018-2019 н.р. будуть визначені Міністерством освіти та науки України у липні 2018 року. 

Скільки коштує навчання?

12 500 грн за рік.

Чи є у вас заочна форма навчання?

Так. На магістратуру міжнародної журналістики

Які документи потрібні для вступу?

Ось повний перелік (докладніше)

Чому навчать

ЖУРНАЛІСТИКА

 

Що придбаємо?

Якісні, сучасні, конкурентноспроможні знання і вміння з журналістського фаху, іноземних мов, комп’ютерних та інформаційних технологій, креативних студій, а також широке коло спілкування й цікаве творче життя!

 

Яку спеціальність отримаємо?

-           тележурналіст;

-           радіожурналіст;

-           репортер;

-           фотожурналіст;

-           фахівець-практик цифрових медіа та інтернет-комунікацій.

 

Ким зможемо працювати?

-           кореспондентом,

-           репортером,

-           ведучим теле- та радіопрограм,

-           редактором, головним редактором,

-           коректором,

-           копірайтером,

-           прес-секретарем,

-           керівником у різних мас-медіа тощо.

 

 

 

РЕКЛАМА ТА ЗВ’ЯЗКИ З ГРОМАДСЬКІСТЮ

 

Спеціальність «реклама та зв’язки з громадськістю» є найновітнішою у системі вищої освіти. Це сучасна професія з широкими можливостями працевлаштування, що відповідає світовим кваліфікаційним стандартам та інноваційним тенденціям розвитку ринку праці. Це одна з небагатьох професій, що поєднує у собі творчу й економічну складову, а також гідний рівень оплати праці.

 

Що придбаємо?

Фахівець з реклами та зв’язків з громадськістю – це «універсальний спеціаліст», який володіє знаннями у галузі комунікативістики, лінгвістики, психології, маркетингу, дизайну, технологій нових медіа тощо. Випускники цієї спеціальності отримують ґрунтовну підготовку з теорії та методології соціальних комунікацій, іноземних мов, рекламної та PR-діяльності, креативних студій, іміджелогії, брендингу, економічної теорії, маркетингу, управління проектами, права, політконсалтингу, міжнародних відносин, міжкультурної комунікації, комп’ютерних та інформаційних технологій

 

Що зможемо?

Випускники спеціальності «Реклама та зв’язки з громадськістю» зможуть бути кваліфікованими фахівцями у сфері рекламної та PR-діяльності; керувати рекламними, PR-агентствами та прес-центрами; займатися медіаплануванням, проектним менеджментом, брендингом, комп’ютерним дизайном, копірайтингом; створювати рекламний продукт; проводити маркетингові дослідження; організовувати рекламну та PR-кампанії; формувати й підтримувати відповідний імідж та репутацію компанії чи окремої людини; здійснювати інформаційно-комп’ютерне забезпечення рекламної діяльності чи зв’язків з громадськістю; створювати сайти фірм та налагоджувати супровід діяльності організацій в інтернет-просторі та соціальних мережах; інформаційно відствоювати інтереси організації, в тому числі на міжнародному рівні.

 

Де нас чекають?

У рекламних та PR-агенціях,

інформаційно-аналітичних центрах,

друкованих та електронних ЗМІ,

видавництвах та друкарнях,

дизайн-студіях,

PR-відділах будь-яких державних та комерційних установ, 

прес-службах підприємств, політичних партій, громадських організацій.

 

 

Як вступити

Шановний абітурієнте!

Тебе зацікавило питання, як стати студентом факультету журналістика Національного університету «Одеська юридична академія»? Для цього необхідно:

- успішно скласти творчий залік;

- успішно скласти зовнішнє незалежне оцінювання з дисциплін, згідно з переліком конкурсних предметів у сертифікаті Українського центру оцінювання якості освіти;

- впевнено йти до реалізації своєї мрії!

Предмети ЗНО, необхідні для вступу на спеціальність «журналістика» (напрями підготовки «журналістика», «реклама та зв'язки з громадськістю»): 

  1.  Українська мова та література
  2. Історія України
  3. Іноземна мова або Математика
    1. Жанрово-структурні особливості (доречність вибору та відповідність вимогам жанру) - 0-10 балів.
    2. Фактологічна основа (наявність, точність та повнота відтворення фактів) - 0-20 балів.
    3. Тематично-змістове наповнення (повнота розкриття теми, оригінальність авторського задуму, креативність)- 0-20 балів.
    4. Мовностилістична культура - 0-40 балів.
      1. Лексико-стилістична грамотність - 0-20 балів.

ТВОРЧИЙ ЗАЛІК - форма вступного випробування, яка передбачає визначення достатності рівня творчих здібностей вступника для участі в конкурсному відборі на освітні програми спеціальності 061 - Журналістика для здобуття освітнього ступеня бакалавр.

Творчий залік проводиться з 1 лютого 2018 р. по 20 липня 2018 р. Для складання творчого заліку вступнику необхідно зареєструватись за посиланням http://vstup.onua.edu.ua/vstupna-kampania/tvorcij-zalik-dla-vstupu-na-specialnist-061---zurnalistika, заповнити електронну форму та прикріпити файл з власним есе на тему “Чому я хочу стати журналістом” (для вступу на освітню програму “Журналістика”), “Чому я хочу стати рекламістом/фахівцем зі зв’язків з громадськістю” (для вступу на освітню програму “Реклама та зв’язки з горомадськістю”) обсягом до 10000 (десяти тисяч) знаків з пробілами. Файл має бути у форматі PDF.

Після надсилання роботи вступник отримає відповідь про результат проходження творчого заліку на свою електронну скриньку (яку він зазначає під час онлайн-реєстрації) протягом п’яти робочих днів. У листі буде вказаний результат творчого заліку та унікальний код, який потрібно зберігати до завершення вступної кампанії 2018 р.

КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ ТВОРЧОЇ РОБОТИ

Кожен абітурієнт, який бере участь у творчому заліку, може набрати максимально 100 балів.

Творчу роботу вступника оцінюють за такими параметрами:

2. Композиційна цілісність, логічна послідовність викладу - 0­10 балів.

5.2.      Дотримання орфографічних і пунктуаційних норм - 0-20 балів.

Творчий залік вважається пройденим (зарахованим) за умови, що абітурієнт набрав не менше, як 50 балів.

Творчий залік вважається пройденим (зарахованим) за умови, що абітурієнт набрав не менше, як 50 балів.

Абітурієнти, які не пройшли творчий залік, втрачають право участі у загальному конкурсі щодо вступу на спеціальність «Журналістика».

 

Із правилами прийому на факультет журналістики можна ознайомитися на сайті Національного університету «Одеська юридична академія» (http://onua.edu.ua), а також у приймальній комісії університету (м. Одеса, вул. Піонерська, 2).

З питаннями звертайтеся:

+38 (048) 719 88 40 - деканат факультету журналістики

Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

https://www.facebook.com/groups/1417277878525725/

Приходьте, пишіть, телефонуйте!

Ми чекаємо Вас!

Більше статей...


Дочірні категорії

Цікаві думки цікавих людей

Журналістика - не тільки професія, а й спосіб життя.

Анатолій Москаленко

Журналістика – це те, що більш цікавіше сьогодні, аніж завтра. 

Андре Жид