Чому навчать?

Ми хочемо дати вам не тільки освіту,

ми хочемо дати Вам життя.”

ЖУРНАЛІСТИКА

 

Що придбаємо?

Якісні, сучасні, конкурентноспроможні знання і вміння з журналістського фаху, іноземних мов, комп’ютерних та інформаційних технологій, креативних студій, а також широке коло спілкування й цікаве творче життя!

 

Яку спеціальність отримаємо?

-           тележурналіст;

-           радіожурналіст;

-           репортер;

-           фотожурналіст;

-           фахівець-практик цифрових медіа та інтернет-комунікацій.

 

Ким зможемо працювати?

-           кореспондентом,

-           репортером,

-           ведучим теле- та радіопрограм,

-           редактором, головним редактором,

-           коректором,

-           копірайтером,

-           прес-секретарем,

-           керівником у різних мас-медіа тощо.

 

 

 

РЕКЛАМА ТА ЗВ’ЯЗКИ З ГРОМАДСЬКІСТЮ

 

Спеціальність «реклама та зв’язки з громадськістю» є найновітнішою у системі вищої освіти. Це сучасна професія з широкими можливостями працевлаштування, що відповідає світовим кваліфікаційним стандартам та інноваційним тенденціям розвитку ринку праці. Це одна з небагатьох професій, що поєднує у собі творчу й економічну складову, а також гідний рівень оплати праці.

 

Що придбаємо?

Фахівець з реклами та зв’язків з громадськістю – це «універсальний спеціаліст», який володіє знаннями у галузі комунікативістики, лінгвістики, психології, маркетингу, дизайну, технологій нових медіа тощо. Випускники цієї спеціальності отримують ґрунтовну підготовку з теорії та методології соціальних комунікацій, іноземних мов, рекламної та PR-діяльності, креативних студій, іміджелогії, брендингу, економічної теорії, маркетингу, управління проектами, права, політконсалтингу, міжнародних відносин, міжкультурної комунікації, комп’ютерних та інформаційних технологій

 

Що зможемо?

Випускники спеціальності «Реклама та зв’язки з громадськістю» зможуть бути кваліфікованими фахівцями у сфері рекламної та PR-діяльності; керувати рекламними, PR-агентствами та прес-центрами; займатися медіаплануванням, проектним менеджментом, брендингом, комп’ютерним дизайном, копірайтингом; створювати рекламний продукт; проводити маркетингові дослідження; організовувати рекламну та PR-кампанії; формувати й підтримувати відповідний імідж та репутацію компанії чи окремої людини; здійснювати інформаційно-комп’ютерне забезпечення рекламної діяльності чи зв’язків з громадськістю; створювати сайти фірм та налагоджувати супровід діяльності організацій в інтернет-просторі та соціальних мережах; інформаційно відствоювати інтереси організації, в тому числі на міжнародному рівні.

 

Де нас чекають?

У рекламних та PR-агенціях,

інформаційно-аналітичних центрах,

друкованих та електронних ЗМІ,

видавництвах та друкарнях,

дизайн-студіях,

PR-відділах будь-яких державних та комерційних установ, 

прес-службах підприємств, політичних партій, громадських організацій.

 

 


Цікаві думки цікавих людей

Журналістика - не тільки професія, а й спосіб життя.

Анатолій Москаленко

Журналістика – це те, що більш цікавіше сьогодні, аніж завтра. 

Андре Жид