Фестиваль соціальної реклами «Інший погляд» «є вже як елітне явище для студентства України». Про це заявив голова Національної спілки журналістів України Сергій Томіленко під час участі в Одесі у роботі VІІІ молодіжного фестивалю соціальної реклами «Інший погляд».

За словами Томіленка, фестиваль присвячений аспектам соціальної реклами, тому, «як медіа, як журналісти можуть робити свій внесок в певне пропагування суспільно важливих цінностей». На думку глави НСЖУ, фестиваль став доброю можливістю для його учасників – а це насамперед студенти - відвідувати майстер-класи, обмінюватися досвідом, підвищувати свою кваліфікацію, будувати певні зв’язки між студентами, молоддю різних регіонів України.

Прес-служба факультету

журналістики НУ «ОЮА».

Фото Анастасії Зикіної.