З 13 січня по 31 лютого я проходила практику на Просто Радіо.
Я залишилася дуже задоволена практикою та тими справами, які виконувала. Виявляться, працювати на Радіо не так вже й просто.
Ми аналізували частоту виходу реклами на радіо, а також яка саме реклама має виходити на різних каналах. Також ми аналізували кількість магазинів в торговому центрі City Center. Також аналізували текст, який випускається на різних каналах, а також споживачів, які саме звертають увагу на рекламні оголошення на радіо. Кожен канал мав різні оголошення, так як рекламу замовляли різні кампанії( ресторани, будівельні кампанії, розважальні центри…) Також, ми розібралися в самому поширенні рекламного оголошення. Мається на увазі, кількість, час самого оголошення та час розповсюдження рекламного оголошення. Доречі, сам час розповсюдження рекламного оголошення має різницю в грошовому еквіваленті.
Загалом, я залишилася дуже задоволеною практикою на радіо. Це було досить цікаво та повчально.
Автор: Валентина Зозуля