Під таким девізом в Одеській юридичній академії пройшов IV Міжнародний фестиваль соціальної реклами «Інший погляд». Цього року проведення фестивалю  23-25 жовтня приурочене до професійного свята рекламістів. Саме тому студенти першого та другого курсу факультету журналістики присвятили урочисте відкриття фестивалю найяскравішим та найцікавішим рекламам нашого століття. У гості до учасників фестивалю завітали і Містер Пропер, і друзі – m&ms, і сникерс. Вони показали, що реклама дійсно серед нас.

«Реклама має бути простою і цікавою для своєї аудиторії, - говорить Євген Сафонов на майстер-класі. – До біса креатив!»

Учасники фестивалю також познайомились із Тетяною Івановою, Катериною Кравець і Сергієм Пудічем, які провели цікаві та актуальні тренінги щодо успішності рекламіста, нових методів заохочення клієнтів та методів впливу через рекламу. Волонтери фестивалю – наші студенти - дивували учасників смачною домашньою випічкою. А організатори заходу порадували нововведенням - ніччю соціальної реклами.

Саме ніч соціальної реклами й стала родзинкою четвертого фестивалю «Інший погляд». Протягом кількох годин учасники змогли заглибитися в атмосферу соціальної реклами, поділитися своїми враженнями, почуттями, висловити свою думку щодо кожного ролика. Це додало фестивалю унікальності та ще більше згуртувало учасників, волонтерів та організаторів.


Приємно, що «Інший погляд», який вже є брендом факультету журналістики НУ «ОЮА», щороку стає все популярнішим. Цього року учасники заходу подали на конкурс аж 450 робіт. Ми вітаємо наших переможців, роботи яких можна переглянути на сайті http://inshyi-poglyad.com// Не можу втриматися, аби не привітати наших друзів - Марію Руснак та Костянтина Сніцаренко, студентів першого курсу факультету журналістики, які посіли друге місце у номінації «Відеореклама».

І на останок, хочу додати, що «Інший погляд» – це не тільки можливість представити свій проект та розвивати себе як рекламіста, а й знайти нових друзів, зблизитися зі своїми однокурсниками та отримати вражаючу кількість позитивних емоцій. За ці три дні нам вдалося створити дуже теплу, майже сімейну атмосферу, де кожен відчув себе частинкою великого цілого – світу реклами.

Наступного року нас чекає ще багато сюрпризів, майстер-класів, нових знайомств та позитивних емоцій. Не пропустіть!

Анастасія Ужакова