Тільки насправді талановитому автору може вдатись написати про складне так легко та цікаво. Це не підручник, а звичайнісінька розмова з читачем, точніше розповідь відомого журналіста та телеведучого про свою професію жінці, тещі та доньці. Вона не вчить, але з неї можна повчитись.

Цей підручник вважається найкращим навчальним виданням із public relations, підготовленим українськими авторами. У ньому в повній мірі відображено сучасні досягнення теорії та практики, науки й мистецтва комунікацій між організаціями та важливими для них групами особливого інтересу. У книзі висвітлено методологічні та методичні основи навчальної дисципліни «Зв’язки з громадськістю» з урахуванням вітчизняного та міжнародного досвіду. Особливу увагу приділено поєднанню зарубіжного й вітчизняного досвіду в означеній сфері. Підручник доповнено новітніми документами та прикладами з практики public relations у сфері бізнесу, політичного життя, зв’язків із міжнародною громадськістю.

Видання адресовано викладачам, аспірантам, студентам вузів, дослідникам і практикам, фахівцям у сфері менеджменту й держ. управління, а також активу політичних партій та керівникам виборчих кампаній.

У книжці Ричарда Крейґа інтернет-журналістика розглядається як незалежний різновид журналістської роботи поряд із друкованими й ефірними ЗМІ. Автор знайомить студентів з особливостями інтернет-ЗМІ і професійними навичками, необхідними для адекватного використання переваг нових засобів масової інформації. У виданні вміщено численні інтерв’ю автора з працівниками провідних американських інтернет-ЗМІ. Значна увага приділяється базовим правовим питанням та їх особливостям стосовно нових медіа.

Видання буде корисним для українських студентів і викладачів журналістських спеціальностей.

Навчально -методичний посібник для студентів та учнів вищих і середніх спеціальних навчальних закладів з предмету “Основи композиції”. Книга призначена для підготовки фахівців з прикладної графіки.

Основи композиції єдині для всіх видів мистецтв.  Однак оскільки в цьому посібнику композиція розглядається відносно об’єктів прикладної графіки, то і підбір завдань обмежується композиційними зв’язками між елементами на площині.