Цей підручник вважається найкращим навчальним виданням із public relations, підготовленим українськими авторами. У ньому в повній мірі відображено сучасні досягнення теорії та практики, науки й мистецтва комунікацій між організаціями та важливими для них групами особливого інтересу. У книзі висвітлено методологічні та методичні основи навчальної дисципліни «Зв’язки з громадськістю» з урахуванням вітчизняного та міжнародного досвіду. Особливу увагу приділено поєднанню зарубіжного й вітчизняного досвіду в означеній сфері. Підручник доповнено новітніми документами та прикладами з практики public relations у сфері бізнесу, політичного життя, зв’язків із міжнародною громадськістю.
Видання адресовано викладачам, аспірантам, студентам вузів, дослідникам і практикам, фахівцям у сфері менеджменту й держ. управління, а також активу політичних партій та керівникам виборчих кампаній.