Для тих, хто працює з новинами, а оcобливо для тих, хто тільки входить в цю сферу – доволі вартісна книга, та й для інших журналістів не завадить. Окрема увага звернена на заголовки, що не може не зацікавити, – проблема справді актуальна.

  • Чим довша фраза, тим більше вірогідності, що з нею щось не так.
  • Виокремте головне, спростіть його і наріжте доповнення і подробиці тонкими скибочками, щоб згодовувати це читачеві.
  • Жодна новина не варта того, щоб писати її більше години.
  • А тепер сюрприз. Ваша новина, якщо до цього ви їх написали менше сотні, нікуди не годиться.
  • … Принцип називається “щоб що”. Користуватися ним просто. Як тільки ви хочете що-небудь зробити, задайте собі питання: “Я це роблю, щоб що?”. Я гарантую, що в половині випадків виявиться – або дія не має сенсу, або це можна зробити краще.
  • Керуйтеся правилом – якщо перемогти хаос не можна, його треба очолити.
  • Є така крилата фраза: “Ми ліниві й не допитливі”. Автора я тут називати спеціально не буду.