Ти не байдужий?
Ти хочеш розказати іншим про те, що тебе хвилює?
24-26 листопада 2017 року в Національному університеті «Одеська юридична академія» відбудеться VII Міжнародний молодіжний фестиваль соціальної реклами «Інший погляд».
Мета заходу – розповісти про соціальні проблеми молоді з позицій самої молоді, а також відшукати нестандартні, оригінальні ідеї для їх вирішення, залучити молодь до відкритого обговорення та привернути увагу широкої аудиторії до найактуальніших соціально значущих тем.
У конкурсній програмі Фестивалю можуть брати участь школярі, студенти вищих навчальних закладів будь-якого рівня акредитації та молодь віком до 30 років. Це можуть бути окремі особи і групи осіб, представники молодіжних та дитячих громадських організацій.
Допускається як очна, так і заочна форма участі. Проект відкритий для конкурсантів із усіх регіонів.
Участь у Фестивалі безкоштовна.
Для участі у Фестивалі необхідно до 10 листопада 2017 року:
зареєструватися за посиланням:
https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSewCI-SE4oM9zjWwqymEZ-OU7AKn9aGYYCgzNWR8apwZJER_w/viewform;
надіслати конкурсну роботу, оформлену згідно з вимогами Фестивалю.
Проекти приймаються на конкурс у таких номінаціях:
1. Друкована продукція (плакати, стікери, календарі, буклети, брошури, листівки тощо).
2. Відеоролик (до 120 секунд).
3. Аудіоролик (до 60 секунд).
4. Зовнішня реклама.
5. Соціальна реклама ручної роботи.
6. Соціальний PR-проект (концепція проекту у вигляді презентації PowerPoint).
Роботи оцінюватиме фахове журі, яке визначить переможців у кожній із номінацій у двох вікових групах (школярі; студенти та молодь до 30 років), а також володаря Гран-прі фестивалю.
Критерії оцінювання:
оригінальність та креативність ідеї;
Кращі роботи будуть розміщені в інформаційному просторі України, а їх автори нагороджені призами.
У рамках конкурсу передбачено проведення майстер-класів із журналістики, реклами та PR для учасників Фестивалю.
За додатковою інформацією звертайтеся на адресу електронної пошти Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її., а також спільноту фестивалю в соціальній мережі https://www.facebook.com/inshyi.poglyad/, www.facebook.com/groups/inshyi.poglyad.
Технічні вимоги до робіт
1. Друкована продукція – плакати, стікери, календарі, буклети, брошури, листівки тощо, які супроводжуються гаслом або іншим ідейним текстом, записані на CD у форматі JPEG/TIFF, із додатком чорно-білої роздруківки на аркуші паперу довільного формату. Файл не повинен містити відомостей про автора.
2. Відеоролик – авторські відеоматеріали, записані на СD/DVD у форматах AVI, H.264/MPEG4, MPEG-1, MPEG-2, MKV (хронометраж – не більше 120 секунд). Кожен ролик подається окремим файлом (блоки не приймаються). Ролик не повинен містити відомостей про автора.
3. Аудіоролик – звуковий текст, який може супроводжуватися або бути музичним твором, записаний на CD у форматі MP3/WAV/АС3 (хронометраж – не більше 60 секунд), із додатком друкованого тексту ролика, кожен ролик подається окремим файлом. Ролик не повинен містити відомостей про автора.
4. Зовнішня реклама – ескіз біґборда, лайтбокса тощо, виконаний у довільній формі (комп’ютерна графіка, малюнок тощо). Комп’ютерна графіка має бути записана на CD у форматі JPEG/TIFF. Файл не повинен містити відомостей про автора.
5. Соціальна реклама ручної роботи – ескіз або макет, виконаний у довільній формі з будь-яких матеріалів (текстиль, глина, дерево тощо). Макет не повинен містити відомостей про автора.
6. Соціальний PR-проект – презентація, виконана у програмі PowerPoint, із зазначенням завдань, ключової ідеї, пропонованих PR-заходів та очікуваних результатів реалізації проекту, записана на CD у форматах PPT, PPТX, ODP або PDF. Файл не повинен містити відомостей про автора.
Роботи, надіслані на Фестиваль, не рецензуються та не повертаються.