Ти не байдужий?

Ти хочеш розказати іншим про те, що тебе хвилює?

24-26 листопада 2017 року в Національному університеті «Одеська юридична академія» відбудеться VII Міжнародний молодіжний фестиваль соціальної реклами «Інший погляд». 

Мета заходу – розповісти про соціальні проблеми молоді з позицій самої молоді, а також відшукати нестандартні, оригінальні ідеї для їх вирішення, залучити молодь до відкритого обговорення та привернути увагу широкої аудиторії до найактуальніших соціально значущих тем. 

У конкурсній програмі Фестивалю можуть брати участь школярі, студенти вищих навчальних закладів будь-якого рівня акредитації та молодь віком до 30 років. Це можуть бути окремі особи і групи осіб, представники молодіжних та дитячих громадських організацій.

Допускається як очна, так і заочна форма участі. Проект відкритий для конкурсантів із усіх регіонів. 

Участь у Фестивалі безкоштовна. 

Для участі у Фестивалі необхідно до 10 листопада 2017 року: 

зареєструватися за посиланням: 

https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSewCI-SE4oM9zjWwqymEZ-OU7AKn9aGYYCgzNWR8apwZJER_w/viewform;

надіслати конкурсну роботу, оформлену згідно з вимогами Фестивалю. 

Проекти приймаються на конкурс у таких номінаціях: 

1. Друкована продукція (плакати, стікери, календарі, буклети, брошури, листівки тощо).

2. Відеоролик (до 120 секунд).

3. Аудіоролик (до 60 секунд).

4. Зовнішня реклама.

5. Соціальна реклама ручної роботи.

6. Соціальний PR-проект (концепція проекту у вигляді презентації PowerPoint).

Роботи оцінюватиме фахове журі, яке визначить переможців у кожній із номінацій у двох вікових групах (школярі; студенти та молодь до 30 років), а також володаря Гран-прі фестивалю. 

Критерії оцінювання:

оригінальність та креативність ідеї; 

якісне втілення задуму. 

Кращі роботи будуть розміщені в інформаційному просторі України, а їх автори нагороджені призами.

У рамках конкурсу передбачено проведення майстер-класів із журналістики, реклами та PR для учасників Фестивалю.

За додатковою інформацією звертайтеся на адресу електронної пошти Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її., а також спільноту фестивалю в соціальній мережі https://www.facebook.com/inshyi.poglyad/, www.facebook.com/groups/inshyi.poglyad.

Технічні вимоги до робіт

1. Друкована продукція – плакати, стікери, календарі, буклети, брошури, листівки тощо, які супроводжуються гаслом або іншим ідейним текстом, записані на CD у форматі JPEG/TIFF, із додатком чорно-білої роздруківки на аркуші паперу довільного формату. Файл не повинен містити відомостей про автора.

2. Відеоролик – авторські відеоматеріали, записані на СD/DVD у форматах AVI, H.264/MPEG4, MPEG-1, MPEG-2, MKV (хронометраж – не більше 120 секунд). Кожен ролик подається окремим файлом (блоки не приймаються). Ролик не повинен містити відомостей про автора.

3. Аудіоролик – звуковий текст, який може супроводжуватися або бути музичним твором, записаний на CD у форматі MP3/WAV/АС3 (хронометраж – не більше 60 секунд), із додатком друкованого тексту ролика, кожен ролик подається окремим файлом. Ролик не повинен містити відомостей про автора.

4. Зовнішня реклама – ескіз біґборда, лайтбокса тощо, виконаний у довільній формі (комп’ютерна графіка, малюнок тощо). Комп’ютерна графіка має бути записана на CD у форматі JPEG/TIFF. Файл не повинен містити відомостей про автора.

5. Соціальна реклама ручної роботи – ескіз або макет, виконаний у довільній формі з будь-яких матеріалів (текстиль, глина, дерево тощо). Макет не повинен містити відомостей про автора.

6. Соціальний PR-проект – презентація, виконана у програмі PowerPoint, із зазначенням завдань, ключової ідеї, пропонованих PR-заходів та очікуваних результатів реалізації проекту, записана на CD у форматах PPT, PPТX, ODP або PDF. Файл не повинен містити відомостей про автора.

Журі залишає за собою право не приймати до розгляду роботи, які закликають до порушення територіальної цілісності України, зміни державного устрою, втрати української незалежності, порушення положень Конституції та Законів України; спрямовані проти народу України, проти будь-якої етнічної або релігійної спільноти, проти державної мови, проти російської мови або інших мов національних меншин; мають політичний характер або спрямовані на пропаганду певної політичної ідеології. 

 

Роботи, надіслані на Фестиваль, не рецензуються та не повертаються.