Факультет журналістики спільно з «Молодіжним центром ефективних комунікацій» провели ІХ молодіжний фестиваль соціальної реклами «Інший погляд»

У Одесі 25-27 жовтня проведено ІХ молодіжний фестиваль соціальної реклами «Інший погляд». Цього разу на конкурс було подано понад 200 робіт з різних куточків України, у таких номінаціях, як «Відеореклама», «Радіореклама», «Зовнішня реклама», «Друкована реклама» та «Інтернет-реклама».  

- Це молодіжний проект, метою якого є донесення через соціальну рекламу проблем молоді з позицій самої молоді.  Для нашого факультету важливим є те, що майбутні журналісти, представляючи свої творчі доробки, вели пошук нестандартних, оригінальних ідей, залучали своїх ровесників до відкритого обговорення соціально значущих тем, - говорить декан факультету журналістики НУ «ОЮА», автор проекту, професор, доктор наук із соціальних комунікацій Тетяна Кузнєцова.

Гран-Прі фестивалю виборола Ксенія Бабич (м.Одеса), якій вдалосямайстерно показати, як тендітна дівчина з фізичними вадами може перемагати, радіти життю, брати з нього все найкраще. Переможцем уномінації «Відеореклама» стала Анастасія Зарицька (м.Вінниця), друге місце посіла Ліза Шостак (м.Одеса), а третє – Богдан Іващук (м.Київ). У номінації «Друкована реклама кращими були, відповідно,Ганна Міхель (м.Київ), Ірина Ситник і Вікторія Коваль (м.Київ), а також Вікторія Долечик (м.Вінниця). Переможцями вномінації «Зовнішня реклама» сталикоманда "Деніш варенням вниз" (м.Київ) і Марія Левицька (м.Одеса). Спеціальний приз отримав наймолодший, 12-річний учасник фестивалю Михайло Грищенко із міста Суми. 

       - Я чекала на цей фестиваль з моменту вступу на факультет журналістики НУ «ОЮА». Мої очікування стовідсотково виправдались, - каже учасниця фестивалю Ліза Шостак. – В «Ніч соціальної реклами», під час перегляду, я на деякі соціальні проблеми подивилася вже під іншим кутом, - додала Ліза.

         «Ніч соціальної реклами» стала родзинкою фестивалю, де журі та усі бажаючі разом переглядали цьогорічні роботи. 

Захід проводився на підтримку студентки факультету журналістики НУ «ОЮА», волонтерки Марії Левицької, яка вже не перший місяць тяжко хворіє, але стійко тримається і сповнена оптимізму. Свідченням цьому стала і надіслана Марією на конкурс робота, яка була відзначена журі фестивалю.

       Організаторами фестивалю виступили факультет журналістики Національного Університету «ОЮА» та «Молодіжний центр ефективних комунікацій», генеральними партнерами - Департамент соціальної та сімейної політики Одеської обласної державної адміністрації та «Національна спілка журналістів України». Локаціями фестивалю цього разу  були обрані актовий зал НУ «ОЮА», креативний простір Impact Hub Odessa та  PMA Odesa Hub.

Прес-служба факультету

журналістики

НУ «ОЮА».