Надрукувати
Категорія: Новини

Перший день розпочався зі вступної дискусії та доповідей від професійних «медійників». Валерій Болган, головний редактор сайту «ІзбірКом», розповів про застосування нових інструментів у новітніх медіа. Івент-менеджер провідної IT-компанії «Provectus» Ганна Луць виступала із презентацією «Доцільність використання online / offline комунікацій на прикладі реклами івентів». А доцент кафедри журналістики і за сумісництвом генеральний комерційний директор медіахолдингу «Просто» Жанна Меньшикова у своїй доповіді поділилася власним поглядом на сучасні медіа.

Учасників конференції було поділено на 3 секції. У першій розглянули ціннісний потенціал нових медіа. Друга секція була присвячена викликам сучасної журналістики. У третій секції науковці обговорили прикладні аспекти реалізації реклами та PR. 

Окрім студентів НУ «ОЮА», у конференції взяли участь представники інших українських університетів. Надіслані роботи науковцями з Польщі.

Чекайте цікавинки другого дня конференції!