Медіатренер, асистент кафедри періодичної преси КНУ імені Тараса Шевченка Андрій Юричко дав такі поради студентам факультету журналістики Національного університету «Одеська юридична академія».
- - Важливо фокусуватися на людині, адже саме про людину завжди цікаво читати та слухати;
- - Копайте глибше: людина інтегрована в суспільство та індустрію навколо;
- - Шукайте гроші, гроші ведуть до людей, а у людей є ім’я, посада, обов’язки та відповідальність;
- - Куди йдуть гроші платників податків, як використовуються податки – завжди цікава тема;
- - Уникайте тем стосовно курсу долара та бензину;
- - Аналізувати та роз’яснювати те, у чому ви не розбираєтеся, не треба. Хай читач сам зробить висновки, проведе аналіз;
- - Не можна у матеріалі розповідати про причини самогубства;
- - Не моралізуйте;
- - Не пишіть більше п’яти рядків одному абзаці;
- - Не використовуйте звичайні фотографії з Інтернету. Краще зробіть власне навіть на телефон й ним проілюструйте матеріал. Це додасть більшої достовірності;
- - На другій третині матеріалу потрібно ставити щось цікаве, адже саме в цьому місці люди вирішують, чи будуть вони читати далі;
- - Аудиторія приходить на ваш ресурс не для того, щоб читати новини «Уніану», «Інтерфаксу», «Укрінформу», вона приходить, щоб прочитати те, на чому ви спеціалізуєтеся;
- - Якщо ви створюєте матеріали на місцеві теми, то краще звертатися до регіональних експертів. Ці люди знають більше про проблеми свого середовища, аніж міністри на верхах, експерти, які просто розбираються в темі;
- - Потрібно ставити в ефір якомога більше місцевих людей, щоб підняти увагу аудиторії до телеканалу. Адже ці люди не тільки хочуть побачити себе на ТБ, а й поцікавитися у інших: «Як я виглядаю, що я сказав розумного?»;
- - Видання успішне тоді, коли його цитують.
Наталія Касяненко