Медіатренер, асистент кафедри періодичної преси КНУ імені Тараса Шевченка Андрій Юричко дав такі поради студентам факультету журналістики Національного університету «Одеська юридична академія».

-    - Важливо фокусуватися на людині, адже саме про людину завжди цікаво читати та слухати;

-    - Копайте глибше: людина інтегрована в суспільство та індустрію навколо;

-    - Шукайте гроші, гроші ведуть до людей, а у людей є ім’я, посада, обов’язки та відповідальність;

-    - Куди йдуть гроші платників податків, як використовуються податки – завжди цікава тема;

-     - Уникайте тем стосовно курсу долара та бензину;

-    - Аналізувати та роз’яснювати те, у чому ви не розбираєтеся, не треба. Хай читач сам зробить висновки, проведе аналіз;

-    - Не можна у матеріалі розповідати про причини самогубства;

-    - Не моралізуйте;

-    - Не пишіть більше п’яти рядків одному абзаці;

-   - Не використовуйте звичайні фотографії з Інтернету. Краще зробіть власне навіть на телефон й ним проілюструйте матеріал. Це додасть більшої достовірності;

-   - На другій третині матеріалу потрібно ставити щось цікаве, адже саме в цьому місці люди вирішують, чи будуть вони читати далі;

-   - Аудиторія приходить на ваш ресурс не для того, щоб читати новини «Уніану», «Інтерфаксу», «Укрінформу», вона приходить, щоб прочитати те, на чому ви спеціалізуєтеся;

-    - Якщо ви створюєте матеріали на місцеві теми, то краще звертатися до регіональних експертів. Ці люди знають більше про проблеми свого середовища, аніж міністри на верхах, експерти, які просто розбираються в темі;

-    - Потрібно ставити в ефір якомога більше місцевих людей, щоб підняти увагу аудиторії до телеканалу. Адже ці люди не тільки хочуть побачити себе на ТБ, а й поцікавитися у інших: «Як я виглядаю, що я сказав розумного?»;

-    - Видання успішне тоді, коли його цитують.

 

Наталія Касяненко